1) Niebieskie kołnierzyki – 8
2) Dwa światy – 8
3) Prywatne piekło – 8
4) Amerykański żigolak – 8
5) Margines życia – 8
6) Auto Focus – 7
7) Na zawsze moja – 7
8) Ludzie-koty – 6
9) Dominion: Prequel to the Exorcist – 5
Twórca scenariuszy najlepszych filmów Scorsese. Tworzy sztukę trudną, dotykająca trudnych problemów, ale spod jego pióra wychodzą naprawdę nieszablonowe teksty. Jest też autorem udanych, choć mniej znanych prób reżyserskich, z których najbardziej cenię mocno dołujące, ale kapitalne "Affliction". Muszę gdzieś dorwać...
To juz nie tylko bylo niegrzeczne, to wrecz zenujaco prostackie posuniecie ze strony studia. Nie widzialem filmu Schradera, jednak nie moze on byc w zadnym razie slabszy od smieciowej wersji Harlina. Kolejny artysta, ktory raczej w Fabryce Snow nie ma szansy, by dostac wolna reke. No chyba, ze znowu by polaczyl sily ze...
więcej